דיקור סיני בראשון לציון

דיקור סיני בראשון לציון

מחפשים טיפולי דיקור סיני בראשון לציון והסביבה הקרובה? מרכז נקודת האור מציע מגוון טיפולים לתושבי ראשון, המבוצעים על-ידי צוות מטפלים מנוסה ואמפטי. המרכז מטפל בהיקף רחב של בעיות פיזיות ונפשיות, כך שבמידת הצורך – אל תהססו וצרו עימנו קשר בהקדם.

מכאובים שונים, הן פיזיים והן נפשיים,ם מופיעים כתוצאה מזרימת אנרגיה לא טובה. כאשר אדם סובל מכאבים באיזורים מסוימים בגוף, ניתן לשייך זאת, כמובן, לגורם הקונבנציונלי: האיזור הספציפי קיבל מכה כלשהי או שמדובר בסימפטום למחלה נסתרת. כלי דם, עור, שרירים ועצמות הם האלמנטים הפיזיים שהרפואה הקונבנציונלית דואגת לטפל בהם. לפי הרפואה הסינית העתיקה, גם הם סימפטומים למשהו עמוק יותר, שורשי יותר, והוא אנרגיית הצ'י.

מהו דיקור סיני?

דיקור סיני, בפשטות, הוא טיפול אחד מיני רבים ברפואה הסינית ובין הנפוצים והנחקרים שלה. יותר מ-3,000 שנה שטובי המומחים והרופאים בעולם חוקרים את הדיקור הסיני והשפעתו. דיקור סיני פועל על פי אידיאל עתיק: הגוף שלנו – ובעצם כל יישות חיה אחרת על פני הכוכב – מתקיימים, נעים, מתרבים, משתנים ומתאפשרים הודות לכוח אחד הנקרא אנרגיית צ'י (Chi). האנרגיה הזו, המכונה גם אנרגיית החיים, היא המאפשרת את כלל צורות החיים הקיימות. כמות ואופן זרימת הצ'י בגוף משפיע ישירות על הגוף שלנו וקובע את טמפרטורת הגוף, גמישות העור, עלול לגרום לכאבים שונים ובאופן כללי לחולשות מנטליות או פיזיולוגיות. תורות המזרח הרחוק עסקו שנים באנרגיית הצ'י והרפואה הסינית עושה בו שימוש נרחב. 

דיקור סיני בראשון לציון - נקודת האור

אז מה עושים בדיקור סיני?

כאשר אדם מגיע לטיפול בדיקור סיני, ככל הנראה שהוא סובל מכאבים באיברים שונים בגופו והוא לא מצא מזור ותרופה חרף ניסיונותיו לטיפול ע"י הרפואה המודרנית. באמצעות שיטת הדיקור הסיני, אנו נאבחן את מקור הבעיה: עודף צ'י, חוסר בצ'י או צ'י תקוע. לאחר שאיבחנו את מקור הבעיה ניתן יהיה להתחיל בטיפול: החדרת מחטים דקיקות וסטריליות אל מקומות ספציפיים בגוף הנקראים מרידאנים. המרידאנים אלו נקודות אסטרטגיות בגוף שתפקידם הוא לווסת את אנרגיית הצ'י בגוף ולעתים קרובות האדם סובל מחסימה אנרגטית במרידאנים.

מלאכת הדיקור העדין תסייע בפתיחה והזרמה מחודשת של האנרגיה בגוף, תפחית את הכאב והמתח השורר בגוף ותבטיח זרימת אנרגיה טובה, נכונה ובריאה. 

למי מתאים טיפול דיקור סיני בראשון לציון?

דיקור סיני מתאים לכל מי שזקוק לאנרגיית צ'י כדי לחיות חיים טובים ושלווים: לכולנו. אנרגיית החיים הזו זורמת בכל יצור חי. למעשה, האנרגיה אינה מוגבלת לגופים פיזיים והיא נמצאת בכל חלל ביקום. הדיקור מתאים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב – דיקור סיני לילדים בראשון לציון או למבוגרים – כולם ירוויחו ממנו. אנשים רבים נוטים לסמוך יותר על הרפואה הקונבנציונלית אשר נסמכת על מחקרים מדעיים ותצפיות הנחשבים מהימנים. למעשה, הרפואה הסינית אינה עומדת בניגוד מוחלט לזו הקונבנציונלית אלא משמשת כתוסף או תחליף במקרים בהם הרפואה הקונבנציונלית אינה מסוגלת לתת מענה.

בטיחות הטיפול

כאשר אנו באים לבצע דיקור סיני באזור ראשון לציון, החסם הראשון העומד לנגד עינינו הוא בטיחות הטיפול. האם הטיפול עלול להזיק לי באיזשהו אופן הוא השאלה הנפוצה ביותר שאותה אנו מקבלים, ועל כן באנו לענות על כך פעם אחת ולתמיד: לא! אין שום סיכונים בטיפול. המחטים עצמן הן מחטים מתכתיות חד-פעמיות העומדות בתקן של משרד הבריאות, נזרקות מיד בתום השימוש לפח ייעודי ואיננו משתמשים באותה מחט פעם נוספת. בנוסף, המטפלים שלנו סיימו לימודי אקופנקטורה על פי התורה הסינית ובעלי הסמכות ותעודות רלוונטיות. כמו כן, הטיפול נחשב בטוח גם לנשים בהיריון, אינו מעורר תגובות אלרגיות ולמעשה כלל אינו כואב – העדויות השונות נעות בין עקצוץ קל לתחושת או כאב עמום. במילים אחרות, אם אתם חווים כאב ומחפשים המלצות דיקור סיני בראשון לציון הוא הפיתרון שלכם.

החזר הביטוח לדיקור סיני בראשון לציון

ניתן לקבל החזר של עד 75% מעלות הטיפול למבוטחי פוליסות פרטיות או דרך חברות ביטוח. חברות ביטוח שונות מציעות תנאים שונים  – משך הטיפולים, מספרם וכדו' – ויש לברר זאת מול חברת הביטוח שלכם.

דיקור סיני ראשון לציון - נקודת האור
דילוג לתוכן