כוח השיאצו: יתרונות בריאותיים

בשנים האחרונות, תופס עולם הטיפולים האלטרנטיביים מקום נרחב יותר ויותר בעולם הרפואי. טכניקות עיסוי שונות, והבולטת בהן- השיאצו- הופכות לפופולריות יותר ויותר, וזאת בשל ההקלה הפיזית והנפשית שהן מעניקות למטופלים. אך אל תטעו לחשוב שלשיאצו יתרונות פסיכולוגיים ותו לא: שיאצו מכיל בחובו מגוון רחב של יתרונות בריאותיים אשר משפרים את מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי של המטופל, והופכים את הטיפול לאהוב ומבוקש במיוחד.

אז מהו טיפול השיאצו?

השיאצו היא שיטת טיפול מסורתית שמקורה ביפן, ושורשיה נעוצים בשיטות ריפוי מזרחיות עתיקות. השיאצו בנוי על עקרונות רפואה סינית מסורתית, ומתבסס על הרעיון של אנרגיה, שליטה בה ותיעול שלה. במהלך עיסויי שיאצו, מופעלות טכניקות של לחץ, מתיחה וניתוב אנרגטי של האנרגיה בגוף. באמצעות הפעלת הלחץ והמגע, ברצף של מפגשים, המטפל מאזן את האנרגיה בגוף המטופל ומרפה אותו. בעזרת טיפול במגע, אליו אנשים רבים זקוקים כמו אל אוויר- נוצר הליך ריפוי שמשלב גוף ונפש, כיוון שלשיאצו יתרונות רבים מעולמות אלו.

טיפול שיאצו - יתרונות בריאותיים

שיאצו: יתרונות שלא הכרתם

השיאצו מפחית מתח ומרגיע את הגוף:

אחד מהיתרונות העיקריים של השיאצו, הוא היכולת שלו להרפות את הגוף ולהקל על המתח. למעשה, מחקרים מראים כי טיפול בשיאצו יכול להפחית את רמות הקורטיזול (הורמון הלחץ) בדם, לשחרר אנדורפינים ("משככי הכאבים" של הגוף) ולהעלות את מצב הרוח. השילוב של הגורמים האלו מרגיע את המטופל, מפחית חרדות ומתחים, עוזר נגד דכאון, ואף מסייע לשינה רגועה וחסרת מתחים.

שיכוך כאבים גופניים:

לשיאצו יתרונות גופניים רבים, שיכולים לשכך ואף לטפל בסוגי כאבים מגוונים: בעצמות, בשרירים, בכאבי ראש ואף בכאבים כרוניים. באמצעות טכניקות לחץ ומתח שונות, המטפל מסייע להפיג את הכאב, לשפר את זרימת הדם ולהקל על המטופל.

זרימת דם מוגברת:

המגע המיוחד של השיאצו עוזר לשפר את זרימת הדם בגוף, ובכך, לספק לו יותר חמצן, חומרים מזינים ופינוי פסולת מטבולית מהגוף. הזרימה המוגברת מסייעת לאיזון האנרגטי בגוף, מייעלת את המערכת החיסונית ומשפרת את התפקוד הכללי.

שיפור מערכת העיכול:

טיפול בשיאצו מומלץ במיוחד עבור אנשים שסובלים מבעיות שונות במערכת העיכול. בין אם מדובר בנפיחות, בעצירות או בהפרעת עיכול אחרת, על ידי הפעלת לחץ על נקודות ספציפיות לאורך הגוף הקשורות לעיכול, שיאצו עוזר לווסת, לעורר את המערכת כולה ולהרפות את שרירי הבטן.

הגברת המודעות העצמית לגוף ולנפש:

טיפול שיאצו מסייע ליצירת קשר עמוק בין האדם לגופו ומעודד תחושת מודעות עצמית מוגברת. באמצעות מגעו של המטפל, ההנחיה הרגשית וההתמקדות בתחושות במהלך הטיפול, לקוחות רבים מדווחים על הכרה עמוקה יותר של גופם, של המתחים ושל חוסר האיזון שבהם. מודעות גופנית מוגברת זו מאפשרת לכל אחד להכיר את עצמו ואת הצרכים שלו בצורה עמוקה, ולקחת כחלק פעיל יותר בטיפול העצמי בבריאות הנפשית והפיזית.

שיאצו- ללא חשש:

ייתרון מרכזי לטיפול השיאצו, הוא היותו חיצוני בלבד, כלומר אינו 'מסכן' את המטופל באמצעות תרופות, מכשור או קרינה.

הכירו אותנו: נקודת האור

'נקודת האור': מרכז טיפולי ראשון מסוגו בישראל, שמספק ללקוחותיו טיפולי מגע וטיפולים רגשיים, ומומחה בלהתאים לכל לקוח את הטיפול המתאים עבורו. ממקום מושבו בנס ציונה, מספק 'נקודת האור' טיפולים רבים וביניהם דיקור, צמחי מרפא, עיסוי שבדי, נטרופתיה, וכמובן טיפולי שיאצו עם טובי המטפלים בישראל. המטפלים במרכז מוסמכים, בעלי ניסיון והכשרה במוסדות אקדמאיים מובילים, ובידיהם רשימה ארוכה של המלצות חמות ממטופלים מרוצים.

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר! 055-9178811   [email protected]

עוד טיפולים במרכז נקודת האור

רפואה משלימה - נקודת האור

הטיפולים במרכז לטיפולים רגשיים וייעוץ בנקודת האור

רפואה משלימה רחובות, פסיכותרפיה רחובות, טיפולים רגשיים רחובות, nlp רחובות, טיפול רגשי לילדים ברחובות – נס ציונה, ייעוץ זוגי נס ציונה רחובות, גישור רחובות, ייעוץ קריירה רחובות, דיקור סיני רחובות, רפלקסולוגיה רחובות, טווינה רחובות, שיאצו רחובות, רייקי רחובות, נטורופתיה רחובות, פרחי באך רחובות, ריברסינג רחובות, דיקור קוסמטי רחובות, עיסויים ברחובות, עיסוי שוודי רחובות, עיסויי בהיריון רחובות, עיסוי רפואי רחובות, עיסוי רקמות רחובות,דיאטנית רחובותתנועה ויציבה רחובות, פלדנקרייז רחובות, פיזיותרפיה לשיקום רצפת האגן רחובות,רפואה משלימהייעוץ קריירה, ייעוץ תעסוקתי, קליניקה להשכרה,  טווינה, שיאצוריברסינג, דיקור קוסמטי, עיסוי שוודיעיסויי בהיריון, תנועה ויציבה.

אנו רואים את חווית המטופל כערך עליון. נקודת האור עובדת בשיתוף עם מספר רב של מטפלים עצמאים במטרה להתאים למטופל את הטיפול הטוב ביותר עבורו, תוך הקפדה על התאמת מעטפת טיפולית אישית לבעיה הרפואית שלך.