עיסוי-עולם של פתרונות מרפא לגוף ולנפש

אין כל ספק כי כאשר מדובר בעיסוי , מדובר בתענוג אמתי לגוף ולנפש. רגיעה, שלווה, אסקפיזם מוחלט. אך האם ידעתם כי לעיסוי מקצועי ישנן תועלות רפואיות רבות ומוכחות?

טיפול ממוקד יכול לסייע בשחרור כאבים המלווים אתכם זמן רב, להקל על דלקת מתמשכת, לעזור בהתמודדות תופעות הלוואי בהריון, לחזק את הגוף ועוד .

צוות המומחים שלנו במרכז נקודת האור, מתחם ייחודי וראשון מסוגו הנמצא בנס ציונה, ריכז עבורכם מידע חשוב מהות העיסוי ועל ערכו המוסף של עיסוי מקצועי.

קצת על העיסוי

לעיסוי יש אלמנטים מרפאים רבים מספור. הטכניקה הייחודית מובילה להזרמת דם והפרשת הורמונים שונים, הגורמים לגוף להגיע לרגיעה שרירית ונפשית.

מטרת הטיפול הוא שיפור התפקוד של מערכות רבות בגוף לרבות המרצת זרימת הדם בגפיים, הפחתת מתח בשרירים, הפחתת כאבי שרירים, כאבי גב וכאבי ראש, שיפור טווח התנועה של המפרקים וכמובן רוגע נפשי.

טכניקות הטיפול מגוונות ומותאמות לכל מטופל על פי צרכיו ובעיותיו. במהלך העיסוי הרפואי המטפלים שלנו במרכז נקודת האור שבנס ציונה עושים שימוש במגוון רחב של שיטות לרבות עיסוי שוודי, עיסוי רקמות, מתיחות והנעת מפרקים, או טיפולים משולבים.

למי מיועד הטיפול?

הטיפול אידאלי עבור אלו הסובלים מכאבי שרירים או מתח בשרירים,  המרצת מחזור הדם, שיפור טווח התנועה, לסובלים מכאבי ראש או כאבי גב, וכמובן לאלו הזקוקים לפינוק, רגיעה ולהפחתת מתח נפשי. העיסוי מתאים ומיועד למטופלים בוגרים.

באלו מצבים נוכל להיעזר בטיפול?

העיסוי עשוי לסייע במנעד רחב של מצבים רפואיים כגון: כאבים כרוניים ,דלקות, בעיות אורתופדיות (שריר-שלד), בעיות עצביות, ,שיקום מפציעות וניתוחים, מתיחות וכיווצי שרירים, עיסוי רפואי לנשים בהיריון ועוד. 
מעסה מקצועי עשוי לתרום רבות בתהליך שיקום של שרירים, מפרקים, רקמה (אלסטיות של רקמה) וכדומה, לאחר פציעות (גם פציעות ספורט) ולאחר ניתוחים מסוגים שונים.

תועלות העיסוי

  • חיזוק מערכת החיסון באמצעות ניקוז רעלים
  • רגיעה נפשית ושחרור ממתחים- העיסוי תורם לרגיעה כללית של גוף המטופל, ובכך תורם לו גם במישור הנפשי. תוך כדי ביצוע העיסוי, עובד המטפל על חיזוק שרירי השלד, ובכך תורם לשיפור איכות השינה, הפחתת לחצים והסדרת נשימה.
  • מניעה ושיקום של פציעת ספורט- העיסוי מסייע בהפגת מתחים, ומחיש את שיקום הגוף מפציעות קטנות. רוב הספורטאים המובילים בעולם מסיימים את יום האימונים על מיטת העיסויים.
  • האצת התאוששות ממצבים קיצוניים- העיסוי מאפשר חזרה מהירה יותר לשגרה (לדוגמא במקרה של ספורטאים המשקיעים מאמץ גופני רב), ולהתחרות במצב אופטימלי.
  • שמירה על אורח חיים בריא ומאוזן- עיסוי רפואי שמבוצע באופן קבוע תורם לבריאות המטופל הודות לניקוז רעלים תמידי

 
חשיבות הטיפול ככלי טיפולי בקרב האוכלוסייה הבוגרת

בגיל המבוגר יורדת רמת הפעילות ועמה גם תנועת זרימת הדם, תנועת המפרקים, חיזוק שרירים וכו'. כל אלו גורמים להסתיידויות של מפרקים, הידלדלות שרירים, הגבלות תנועה, ועוד.

טיפולי המגע ובראשם העיסוי הרפואי, נותנים מענה מקיף לצרכים המשתנים של אוכלוסייה זו, כאבים והגבלות שונות הנובעות ממחסור בפעילויות, עשויים להיפתר באמצעות עיסוי.

העיסוי במרכז נקודת האור בשונה מקופות החולים
העיסוי במרכז נקודת אור, מתבצע על ידי צוות מעסים מקצועיים שכל אחד מהם נבחר בקפידה. לכל אחד ואחת ממטפלינו התמחות בעיסוי מסוג שונה וניסיון רב.
העיסוי מתבצע על מיטת טיפולים רחבה ונוחה, לרוב בשילוב שמנים לאזור הנדרש.
בשונה מהעיסוי המבוצע בשיתוף עם קופות החולים, לעיסוי במרכז נקודת האור בנס ציונה ורחובות מספר יתרונות:

* שילוב טכניקות מעולם הרפואה האלטרנטיבית – בהתאם לסוג הבעיה ולאופי הטיפול שנקבע מראש, במהלך העיסוי משולבות טכניקות נוספות מתחום הרפואה האלטרנטיבית במידת הצורך: רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסויים מסוגים אחרים, אבנים חמות, טווינא ועוד.

*שילוב גישה הוליסטית– בקופות החולים עובדים לא מעט מטפלים ומעסים, אך ברוב המקרים לא ניתן לבחור את המטפל המתאים ביותר למטופל, אלא יש להתפשר על המטפל הפנוי. אז נכון, הטיפול בקופות החולים אומנם מתאים לכל כיס, אולם לרוב חסר את היחס האישי וההסתכלות ההוליסטית והרב מערכתית על כל מטופל.

 העיסוי כדרך חיים בריאה ומאוזנת

שגרת החיים העמוסה, המתח, התזונה הלא מאוזנת, אורח חיים טכנולוגי המאופיין בישיבה רבה, כל אלו ועוד רבים אחרים גורמים לתסמינים וכאבים חדשים ומאותתים בכך לגוף על הצורך בתשומת לב. אנו מזמינים אתכם להגיע למרכז נקודת האור בנס ציונה ורחובות ,להקשיב לגופכם ולהעניק לו מדי פעם עיסוי לאיזון הגוף והנפש.

 

 

דילוג לתוכן