הרפואה הסינית, ובכללה גם הדיקור (אקופונקטורה), היא כידוע כבר מזמן לא נחלת תורות המזרח והרפואה האלטרנטיבית לבדה, אלא הפכה לחלק בלתי נפרד מהרפואה המערבית, שאימצה אותה בחום ולמדה לאט-לאט להכיר אותה ולהשתמש בה.

כיום גם קופות החולים משתמשות באותה שיטת טיפול בת 2,500 שנה ויותר, שמטרתה לטפל בבעיות רבות ולהפחית סימפטומים גם במחלות קשות באמצעות דיקור נקודות בעורבמחטים. הטיפול בדיקור סיני מעורר את מערכת העצבים בערוצי הזרימה של האנרגיה (צ'י) בגוף שלנו (מרידיאנים) המשפיעים על האיברים הפנימיים – כל נקודת דיקור משפיעה על איבר אחר. כאשר ערוצי האנרגיה חסומים, או שיש חוסר איזון בזרימה של הצ'י, הדבר מתבטא בכאבים, עייפות, חולשה גופנית, נפשית ורגשית, ועוד. "פתיחת" המרידיאניםגורמת למוח להפריש אנדורפינים המשככים כאבים. במקביל, הדיקור משפיע על השרירים והרקמות באזור הדקירה.

הבעיות שבהן הדיקור הסיני מטפל

* כאבים מסוגים שונים: גב וצוואר, מיגרנות, כאבים כרוניים, כאבי שרירים.

* בעיות אורטופדיות: גב תחתון, ברכיים, פריצות דיסק, אישיאס, דלקות, מרפק טניס, ועוד.

* מתח, חרדה, עצבנות ולחץ – כאשר אלה גורמים מצידם לבעיות כמו כאבי ראש, בעיות לב, בעיות שינה, ועוד.

* בעיות במערכת העיכול: נפיחות, שלשול ועצירות, כאבי בטן, הרזיה, צרבת.

* בעיות גינקולוגיות: פוריות, בעיות בכניסה להיריון, כאבי מחזור, מחזור לא סדיר, PMS, שיפור איכות הזרע ותנועתו.

* מערכת הורמונלית לא מאוזנת

* לחץ דם גבוה

* אלרגיות ובעיות עור

* בעיות הירדמות ושינה

* ניקוי הגוף מרעלים

* בעיות במערכת העיכול והנשימה אצל תינוקות וילדים * סיוע לירידה במשקל

תוך כמה זמן הדיקור הסיני משפיע

שאלה זו נשאלת על ידי המטופלים, הנדרשים לסדרת טיפולים כדי להגיע לתוצאה משביעת רצון ובעלת השפעה עמוקה שתסייע לזמן ארוך. שכן הטיפול בדיקור סיני אינו דומה להשפעת כדור נגד כאבים שתוקפו פג כעבור שעות אחדות.התשובה לשאלה זו משתנה כמובן מאדם לאדם ותלויה בגורמים שונים, כגון:

* מהות הבעיה וחומרתה

* כמה זמן הבעיה קיימת

* האם הבעיה באה והולכת או שהיא סטטית

* גיל המטופל

* מבנה גופו של המטופל

* רמת האנרגיה של המטופל

* מצבו הבריאותי של המטופל

* כמות התרופות שהמטופל צורך ובמשך איזו תקופה

במקרה של בעיות מינוריות השפעת הדיקור תוכל להיות מורגשת כבר אחרי מספר קטן של טיפולים (כ-6). לעומת זאת, במקרה של בעיות כרוניות ממושכות וקשות, מחלות אוטואימוניות ונוירולוגיות – ייתכן שהטיפול באמצעות דיקור סיני ידרוש סדרה של 20-15 טיפולים. כל טיפול בדיקור נמשך 45-30 דקות, וסדרת טיפולים ממוצעת היא בת 15-8 מפגשים, אחת לשבוע-שבועיים. תדירות זו תותאם על ידי המטפל בהתאם לשיפור המצב.

היות שהדיקור הסיני מעורר את מנגנוני הריפוי העצמיים של הגוף, ניתן להעריך את יעילות הטיפול לאחר כחודש, שבמהלכו התקיים טיפול לפחות אחת לשבוע. במקרים קשים, כדי להכניס את הגוף לתהליך הריפוי, מומלצים לפחות שני טיפולים בשבוע במהלך שלושת השבועות הראשונים.

לרוב, טיפולי דיקור במקרה של כאבים לסוגיהם יראו תוצאות מהירות מאוד. לעומת זאת, במקרה של בעיות מורכבות בגוף המטופל הדבר ידרוש סדרת מפגשים ארוכה יותר. יש לזכור כי הדיקור הסיני מנסה לאזן את מצב המטופל כמכלול של גוף ונפש, ומכאן הצורך בסדרת טיפולים שתענה על שלל הבעיות ונקודות המפגש ביניהן.

אז איך מתחילים בתהליך הריפוי?

אם גם אתם סובלים מאחת מהבעיות שצוינו לעיל ורוצים לחוש הטבה ניכרת ולשפר את איכות חייכם – אתם מוזמנים לפנות אלינו. הצוות המקצועי של המרפאה שלנו כולל מומחים ומטפלים בעלי ניסיון רב שנים בכל סוגי הבעיות, שמאחוריו תוצאות נהדרות מוכחות ולקוחות שהתחילו לחייך מחדש. אצלנו תזכו לדיקור סיני בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך דאגה ללוות אתכם לכל אורך התהליך בהסברים, ייעוץ, תמיכה וסיוע מכל הלב.

לקבלת מידע ולקביעת תור התקשרו או שלחו הודעת ווטסאפ ל-055-9178811 או צרו קשר דרך האתר שלנו.